Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 16, 2008
Image Size
661 KB
Resolution
750×1053
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
753
Favourites
7 (who?)
Comments
16
Downloads
14
×
Steel Nation fight 5 page 22 by kitfox-crimson Steel Nation fight 5 page 22 by kitfox-crimson
Nearly the end now. Yeah Vincent looks a little weird in the second panel there XD Apart from that though I kinda like how this page came out. And with no power after the emp, I don't have to do any lighty effects ^___^

Next page:
[link]

Previous page:
[link]

Steel nation tournament (c) :icondire-musaera:
B-Bot and Joan (c) :icondra90nboi:
Vincent and the Psuedo (c) meh
Add a Comment:
 
:iconimpules0076:
You made an autobot!
Reply
:iconkitfox-crimson:
lol XD My one is the decepticon XD
Reply
:icondarkeangel:
DarkeAngel Aug 22, 2008   General Artist
Man, the mother of all hangovers...


this strangely reminds me of the episode of Evangelion where they have to "dance to win" and at the end Shinji and Asuka get out of their mechs and Asuka beats Shinji over the phone line.... ha ha!
Reply
:iconkitfox-crimson:
Oh yeah, I remember that one ^^
Reply
:iconpyro--fang:
Pyro--Fang Aug 17, 2008   Digital Artist
Awesome.. i wonder if everyone is prepared for what happens next lol!

Think its gonna shock everyone .... the suspense is killing them MUAHAHAHA

Awsum page cleaver.. makes alot more sence with speech bubbles ! xD
Reply
:icondire-musaera:
its a great big mecha love in!

gripping stuff!
Reply
:iconkitfox-crimson:
dern it, I knew somebody would say it >:3
Reply
:iconjohnstripedfur:
Wow. Finally. It's over. Man. I was worried that the whole tournament will be destroyed.
Reply
:iconkitfox-crimson:
It's not quite over yet.

And thats not to say that the tournament won't be destroyed. Alot of other stuff is happening behind the scenes in other entries ^^
Reply
:iconjohnstripedfur:
Really? Huh. Can't wait to see the other stuff. So, are you done on your end or are ya still in the tournament?
Reply
Add a Comment: